شهرکدکن

شهرکدکن
مجید رفیعیچهارشنبه 23 ارديبهشت 1394 | 9 سال پیشدسته‌بندیخراسان رضویجاذبه‌های شهریکلید‌واژهکدکن16131 بازدید
اقامتگاه بوم‌گردی میرزا غلام حسین خانبوم ما بوم ما اقامتگاه بوم‌گردی میرزا غلام حسین خاناقامتگاه از یک سو به دشت کویر می‌رسد. قلعه دختر، سد تاریخی، آبشار و رودخانه در نزدیکی روستای درونه است.
تاریخچه گرمساردریاچه کویر دریاچه کویر تاریخچه گرمسارشهرستان گرمسار در غرب استان سمنان و در فاصلهٔ ۱۱۰ کیلومتری از جنوب شرقی استان تهران قرار دارد.
معادن نمک گرمساربابک ارجمندیبابک ارجمندیمعادن نمک گرمسارمعادن نمک گرمسار جزو بزرگ‌ترین معادن نمک در ایران هستند که بخشی عمده از مصرف خوراکی کشور و نیز بخشی از صادرات را به خود اختصاص می‌دهند. این معادن افزون بر مصارف گوناگون منظرۀ جذابی نیز دارند که سالانه گردشگران بسیاری را به گرمسار می‌کشاند.
المان بزکوهی سنگ نگاره های تیمره گلپایگانمحسن  جمالیمحسن جمالیالمان بزکوهی سنگ نگاره های تیمره گلپایگانالمان بزکوهی سنگ نگاره های تیمره گلپایگان
سد دولت آباد چنارانماسو ماسویاسد دولت آباد چنارانسد دولت آباد چناران در نزدیکی روستای دولت آباد قرار دارد و در نزدیکی چناران در استان خراسان رضوی واقع شده است.
شب در ساحل بندرعباسعبدل شعبانیعبدل شعبانیشب در ساحل بندرعباسنمای شب شهر بندرعباس از ساحل
مجموعه  تاریخی باغ مزار کدکنمجید رفیعیمجید رفیعیمجموعه تاریخی باغ مزار کدکنمجموعه تاریخی فرهنگی باغ مزار در مرکز شهر کدکن واقع است.
شکوفه های بهاری شهرکدکنمجید رفیعیمجید رفیعیشکوفه های بهاری شهرکدکنهمه ساله در فصل بهار‍ شکوفه های بهاری رنگ و بوی خاصی به چهره و سیمای شهرکدکن می بخشند درختان آلو وآلوچه مقدار قابل توجهی از درختان شهر کدکن را در بر می گیرند.
نقشه شهر نطنزمجتبی ملانظرمجتبی ملانظرنقشه شهر نطنزشهرستان نطنز از شهرستان‌های استان اصفهان
پل طبیعت تهرانمهدی مخلصیانمهدی مخلصیانپل طبیعت تهرانپل طبیعت پل زیبایی‌ست بر روی بزرگراه مدرس که دو بوستان آب و آتش و بوستان طالقانمی را به هم متصل می‌کند.