بلده - زردکمر

زردکمر یکی از روستاهای نزدیک بلده است. جاده ارتباطی بلده - رویان که یکی از جاده های بسیار دیدنی و مرتفع ایران است از این روستا شروع می شود.

بلده - زردکمر
بابک ارجمندیسه‌شنبه 8 خرداد 1386 | 17 سال پیشزردکمر یکی از روستاهای نزدیک بلده است. جاده ارتباطی بلده - رویان که یکی از جاده های بسیار دیدنی و مرتفع ایران است از این روستا شروع می شود.دسته‌بندیجاذبه‌های طبیعیمازندرانکلید‌واژهزردکمربلدهیوشرویان16641 بازدید
ابوالقاسم منظره ای که مشاهده می شود روستای زردکمر قبل از شهر بلده است.سه‌شنبه 8 خرداد 1386 | 17 سال پیش
  • گردنه و جاده زردکمر - بلده به رویانزردکمر یکی از روستاهای نزدیک بلده است. جاده ارتباطی بلده - رویان که یکی از جاده های بسیار دیدنی و مرتفع ایران است از این روستا شروع می شود.
  • روستای لوسروستای كوهستانی لوس
  • نمای آزاد کوه از گردنه قرق
  • راهپیمایی یوش تا دریاویژگی این راهپیمایی ، پیمایش مسیری است که هر لحظه پوشش گیاهی و آب و هوایی آن تغییر میکند. تا زمانی نه چندان دور (حدود 60 تا 70 سال پیش) ، جنگلهای کجور یکی از بکرترین جنگلهای ایران محسوب میشد...
  • آزاد کوه ...هوا تازه تاریك شده بود و ما در گردنه قرق ، كنار آتشی گرم می شدیم قله آزاد كوه در دور مشخص است
هفت آبشارمهدی مخلصیانمهدی مخلصیانهفت آبشارهفت آبشار، نام آبشاری پلکانی و زیباست که در نزدیکی روستای تیرکن سوادکوه قرار دارد.
دره تندیس‌های قشممهدی مخلصیانمهدی مخلصیاندره تندیس‌های قشمدره تندیس‌های قشم در قسمت شمالی جزیره و در جنوب روستای ملکی قرار دارد. خاک رسوبی جزیره در این قسمت با باد و باران دچار فرسایش شده و ساختارهای زیبایی را پدید آورده است.
خط الراس نرو - اوپرتبابک ارجمندیبابک ارجمندیخط الراس نرو - اوپرتاوپرت مرز بیابان و آبان در فاصله مستقیم ۳۵ کیلومتری از شمال سنگسر (مهدی شهر)
قلعه کنگلو معروف به عقاب مازندرانبابک ارجمندیبابک ارجمندیقلعه کنگلو معروف به عقاب مازندرانعقاب مازندران یا قلعه کنگلو یادگاری اساطیری
خطیر کوهسپیده اصلانسپیده اصلانخطیر کوهجاده خطیر کوه، تونلی است از گذشته بی ریای کلبه های روستایی، شالیزارها، مترسک های خیال انگیز که از واقعیت تلخ توسعه بی نصیب نمانده است. می توانم بگویم در مسیر این جاده، رج های از زیبایی و زشتی را تنگاتنگ کنار هم آمیخته خواهید دید.
کوه نمک جزیره هرمزمصطفی ربیعی بهشتیمصطفی ربیعی بهشتیکوه نمک جزیره هرمزهرمز جزیره‌ رنگ‌ها‌ و عجایب است. کوه‌های رنگی، صخره‌های عجیب که در اثر فرسایش شکل گرفته‌اند، غارهای نمکی و سواحل رنگارنگ همه و همه باعث می‌شوند، وقتی پا روی این جزیره می‌گذارید، حس کنید وارد سیاره‌ دیگری شده‌اید. دنیایی از شگفتی‌ها که در آن همه چیز برایتان خاص و تازه است.
آبشار روستای پزمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانآبشار روستای پزارتفاعات زاگرس مرکزی، شهرستان الیگودرز، استان لرستان
طبیعت بکر زاگرس مرکزیمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانطبیعت بکر زاگرس مرکزیروستای پِِز علیا، بخش زلقی، شهرستان الیگودرز، استان لرستان
آبشار قلعه گردنمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانآبشار قلعه گردنشهرستان تنکابن، استان مازندران
دریاچه الندانمجیدرضا افشاریانمجیدرضا افشاریاندریاچه النداندریاچه الندان ،دریاچه ای در دل جنگل
دشت لاله های واژگون رزسو (رزستان) دوروداسفندیار خداییاسفندیار خداییدشت لاله های واژگون رزسو (رزستان) دورودتصاویر طبیعت زیبای دشت های لاله واژگون رزسو 25 فروردین 1397 برای صعود به ارتفاعات رزسونه منطقه لاله های واژگون در دامنه پریزکوه کوچک، می توانید از دورود تا روستای دره اسپر را با ماشین طی کنید. اتومبیلها را در کنار روستای دره اسپر پارک کنید و داخل دره به سمت اشترانکوه حرکت کنید. دره اولی با بیست دقیقه پیاده روی به آبشار ازنادر ختم می شود که وقت زیادی نمی گیرد و شما می توانید صبحانه را در کنار آبشار ازنادر میل کنید. ولی برای رفتن به رزسونه لازم نیست از مسیر آبشار ازنادر بروید. بلکه باید از دره بعدی یا دوم به
طبیعت زیبای منطقه دره اناران سپیددشتاسفندیار خداییاسفندیار خداییطبیعت زیبای منطقه دره اناران سپیددشتمنطقه گردشگری دره اناران سپیددشت یا دره نارو در پنج کیلومتری شهر سپیددشت و در مسیر جاده خرم آباد قرار دارد. پوشش جنگلی انبوه بلوط و چمن طبیعی و کوههای زیبای منطقه آن را به یکی از پرجاذبه ترین مقصدهای گردشگری تبدیل کرده است.
آبشار قو (سفیدآب) - لارنادر چقاجردینادر چقاجردیآبشار قو (سفیدآب) - لارآبشار قو (سفیدآب) یکی از زیباترین چشم اندازهای طبیعی دشت لار است. این آبشار در استان مازندران و در میانه مسیر قدیمی رودبار قصران به بلده واقع شده است.
شکوه دماوندمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانشکوه دماوندجلوه زیبای قله دماوند از جبهه شمالی در ییلاقات آمل، استان مازندران
آبشار شاهاندشتنادر چقاجردینادر چقاجردیآبشار شاهاندشتآبشار شاهاندشت بلندترین آبشار استان مازندران است که در مجاورت روستای شاهاندشت واقع در کیلومتر ۹۶ جاده هراز و ۶۵ کیلومتری شهر آمل قرار دارد.