جنگل های اردبیل

جنگل های اردبیل
محمد رزازانپنجشنبه 20 فروردين 1394 | 10 سال پیشدسته‌بندیاردبیلجنگل‌هاکلید‌واژهمسابقهجنگلاردبیل15950 بازدید
بابک زیباستدوشنبه 24 فروردين 1394 | 10 سال پیش
مجموعه آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلیمونا سلطانیمونا سلطانیمجموعه آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلینگاهی اجمالی به بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ،معروف به گنبد الله الله
جنگل ابرمصطفی ربیعی بهشتیمصطفی ربیعی بهشتیجنگل ابرجنگل ابر شاهرود قسمتی از قدیمی‌ترین و زیباترین جنگلهای هیرکانی است با گونه‌های گیاهی و جانوری نادر، یکی از زیباترین نقاط ایران و شمال شرق کشور می‌باشد. این جنگل با ۳۵ هزار هکتار وسعت در ادامه جنگل‌های سرسبز شمال کشور به دلیل این که در اغلب مواقع فضای این جنگل را اقیانوسی از ابر فراگرفته به این نام مشهور است.
روستای قره قشلاقسراج آذرگشبسراج آذرگشبروستای قره قشلاقروستای قره قشلاق از توابع شهرستان کوثر استان اردبیل
عبور از بهشتمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانعبور از بهشتجاده رویایی اسالم به خلخال در استان گیلان
شهر دورود از منظره لاله های واژگون چهارشاخاسفندیار خداییاسفندیار خداییشهر دورود از منظره لاله های واژگون چهارشاخدر این تصاویر شهر دورود از منظره لاله های واژگون در قله چهارشاخ بالاتر از چشمه سیب و روستای چشمه سرنجه دیده می شود. کوه چهارشاخ در کنار پریزکوه و اشترانکوه زاگرس واقع شده است و پوشش بلوط و چشمه راکن و چشمه شیربیشه از مناطق دیدنی کوه چهارشاخ است.
آرامش در مهمجیدرضا افشاریانمجیدرضا افشاریانآرامش در مهجنگل سنگده از زیباترین و انبوه ترین جنگلهای رشه کوه البرز
جنگل ناهار خوران گرگانسیدحسین رضوانیسیدحسین رضوانیجنگل ناهار خوران گرگاناین جنگل یکی از نقاط گردشگری ایران و استان گلستان به شمار می رود که دارای شهرتی ملی است به طوری که برای بسیاری نام گرگان، ناهارخوران را در ذهن تداعی می کند.
سردابهعلیرضا یوسفیعلیرضا یوسفیسردابهروستای سردابه شهر اردبیل
آلوارسعلیرضا یوسفیعلیرضا یوسفیآلوارسمسیر جاده سرعین به پیست اسکی آلوارس
سردابهعلیرضا یوسفیعلیرضا یوسفیسردابهآبشار سردابه واقع در روستای سردابه شهر اردبیل
شکوفه های بهاری شهرکدکنمجید رفیعیمجید رفیعیشکوفه های بهاری شهرکدکنهمه ساله در فصل بهار‍ شکوفه های بهاری رنگ و بوی خاصی به چهره و سیمای شهرکدکن می بخشند درختان آلو وآلوچه مقدار قابل توجهی از درختان شهر کدکن را در بر می گیرند.