دریاچه سد کارون 3

بهشت زیبایی در دل ارتفاعات مرکزی زاگرس

  • دریاچه سد کارون 3
  • دریاچه سد کارون 3
مهرداد زینلیاندوشنبه 17 فروردين 1394 | 10 سال پیشطبیعت زیبای دریاچه کارون 3 و کوه های سربه فلک کشیده پیرامونش که پوشیده از جنگل های بلوط و بنه اند و سر در سفیدی برف دارند و انعکاسشان در آب، واقعا زیباست و انسان را به وجد می آورد. از دهدز خوزستان، حدود 15 کیلومتری که بشمت اهواز حرکت کنید به ایستگاه لنج های وزارت نیرو می رسید که برای نقل و انتقال اهالی و گردشگران و وسایل نقلیه آنها مهیا شده اند. مسافرت با این لنج ها به روستاهای پیرامون دریاچه، در فاصله زمانی اواخر اسفند تا اواسط اردیبهشت ماه، زیباترین جلوه های طبیعت خداوند را در برابر دیدگان شما قرار میدهد.دسته‌بندیدریاچه‌ها ، سدها ، تالاب‌ها ، جزیره‌هاکلید‌واژهدریاچهکارون 3دهدزخوزستانمسابقه15948 بازدید
نمای ایران سپاسسه‌شنبه 18 فروردين 1394 | 10 سال پیش
  • مجموعه آبشارهای شیوندجلوه زیبای طبیعت در شمال خوزستان
  • شکوه بهار در جنگل های زاگرسجنگل های نیمه گرمسیری زاگرس مرکزی ایران، جلوه گاه زیبایی از بهار شده اند. بهاری که جامه ای سبز و زیبا با نقش و نگاری رنگین بر تن طبیعت پوشانده است. جنگل های بلوط شهرستان دهدز خوزستان نمونه زیبایی از این جلوه گری با شکوه هستند.
  • منطقه حفاظت شده شیوندمنطقه حفاظت شده شیوند در شمال خوزستان
  • بهار زیبای زاگرس مرکزیمنطقه حفاظت شده شالو و منگشت خوزستان
  • گلگشتی در مُنگشت...!!منطقه حفاظت شده شالو و منگشت واقع در استان خوزستان، ما بین شهرستان های دهدز و ایذه و در ارتفاعات پوشیده از جنگل های بلوط زاگرس مرکزی ایران قرار گرفته است. بهار در این منطقه بسیار تماشایی و رویایی است.
ساحل پزم‌فاطمه جداریفاطمه جداریساحل پزم‌ساحل پزم تیاب یکی از زیباترین سواحل دریای عمان
تالاب گاوخونیمهدی مخلصیانمهدی مخلصیانتالاب گاوخونیتالاب گاوخونی در فاصله 140 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان و 30 کیلومتری شهر تاریخی ورزنه قرار دارد. این تالاب در جنوب شرقی بخش بن رود و شهر ورزنه، شمال شرقی بخش جرقویه و در جنوب غربی شهرستان نایین و غرب منطقه ندوشن از استان یزد و شمال غرب کویر ابرقو قرار دارد.
دریاچۀ نمک حاج علیقلی دامغاندریاچه کویر دریاچه کویر دریاچۀ نمک حاج علیقلی دامغاندریاچۀ نمک حاج علیقلی یکی از جاذبه‌های منحصر‌ به فرد دامغان، در ۵۰ کیلومتری جنوب شهر دامغان واقع شده است
موج های یخ زدهسپیده اصلانسپیده اصلانموج های یخ زدهتفرجگاه حسن ابدال در استان زنجان شامل یك منطقه كوهپایه ای و سد حسن ابدال می‌باشد. این مجموعه در ۱۰ کیلومتری شهر زنجان به سمت تهران پس از عبور از روستای حسن ابدال واقع شده است.
دریاچه الندانمجیدرضا افشاریانمجیدرضا افشاریاندریاچه النداندریاچه الندان ،دریاچه ای در دل جنگل
جزیره شیدوار (مارو)نادر چقاجردینادر چقاجردیجزیره شیدوار (مارو)جزیره شیدوار (شیدوَر)، در بین مردم محلی به جزیره مارو معروف است و ظاهرا این نام را از تعداد زیاد مارهای کوچک سمی به رنگ سیاه گرفته است.
دریاچه افوسمهرداد زینلیانمهرداد زینلیاندریاچه افوسشهرستان بویین میاندشت، غرب استان اصفهان
پل شهدای لالیمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانپل شهدای لالیشاهکار مهندسان ایرانی بر روی دریاچه سد گتوندعلیا در شمال خوزستان
دریاچه سد گتوندعلیامهرداد زینلیانمهرداد زینلیاندریاچه سد گتوندعلیاشهرستان لالی، شمال استان خوزستان
دریاچه سد ملاصدرااحمد خدابندهاحمد خدابندهدریاچه سد ملاصدراسد ملا‌صدرا در 60 كیلومتری بالا‌ دست سد درودزن واقع در شمال استان فارس، شهرستان اقلید، كیلومتر 22 شهرسده و روی سرشاخه اصلی رودخانه كر در محلی به نام تنگ براق ساخته شد.
ماهیگیریعبدل شعبانیعبدل شعبانیماهیگیریماهیگیری تفریحی
زمستان گذرانی در بندرعباسعبدل شعبانیعبدل شعبانیزمستان گذرانی در بندرعباسشک نکنید که قبل از خورشید بیدار میشوید .صرف صبحانه ای دلچسب لب ساحل با صدای دل انگیز موج که از هر موسیقیی گوش نواز تر است در کنار خانواده همراه با تماشای پرندگانی که پرواز کنان و شنا کنان شما را به تماشای خویش می خوانند . سفری به یادماندنی به جزیره زیبای قشم و هرمز روی دریا خاطره ای خوش را برای خود و خانواده به ثبت خواهید رساند.