طبیعت جاده اسالم به خلخال

جاده گردشگری خلخال – اسالم که شهرستان خلخال در استان اردبیل را به اسالم در استان گیلان متصل می کند به دلیل برخورداری از شرایط خاص و اقلیم کوهستانی و ترکیب طبیعت جنگلی با دشت امروز به عنوان رویایی ترین جاده جنگلی کشور شناخته می شود.

طبیعت جاده اسالم به خلخال
محمد رزازانسه‌شنبه 18 فروردين 1394 | 9 سال پیشبی شک یکی از زیباترین جاده های کشور جاده اسالم به خلخال است. مسیر عبوری این جاده در همه فصول زیبایی های خاص خود را برای گردشگران دارد.دسته‌بندیجاذبه‌های طبیعیاردبیلکلید‌واژهمسابقهاسالمخلخال16371 بازدید
عبدل بسیار چشم نواز . درود بر شماچهارشنبه 19 فروردين 1394 | 9 سال پیش
  • اسالم
  • طبیعت جاده اسالم به خلخالجاده گردشگری خلخال – اسالم که شهرستان خلخال در استان اردبیل را به اسالم در استان گیلان متصل می کند به دلیل برخورداری از شرایط خاص و اقلیم کوهستانی و ترکیب طبیعت جنگلی با دشت امروز به عنوان رویایی ترین جاده جنگلی کشور شناخته می شود.
  • طبیعت جاده اسالم به خلخالجاده گردشگری خلخال – اسالم که شهرستان خلخال در استان اردبیل را به اسالم در استان گیلان متصل می کند به دلیل برخورداری از شرایط خاص و اقلیم کوهستانی و ترکیب طبیعت جنگلی با دشت امروز به عنوان رویایی ترین جاده جنگلی کشور شناخته می شود.
  • تالش- جاده اسالم به الماس- دشت شقایق کرموندشت شقایق کرمون اسالم
  • طبیعت خلخال
دره تندیس‌های قشممهدی مخلصیانمهدی مخلصیاندره تندیس‌های قشمدره تندیس‌های قشم در قسمت شمالی جزیره و در جنوب روستای ملکی قرار دارد. خاک رسوبی جزیره در این قسمت با باد و باران دچار فرسایش شده و ساختارهای زیبایی را پدید آورده است.
مجموعه آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلیمونا سلطانیمونا سلطانیمجموعه آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلینگاهی اجمالی به بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ،معروف به گنبد الله الله
کوه نمک جزیره هرمزمصطفی ربیعی بهشتیمصطفی ربیعی بهشتیکوه نمک جزیره هرمزهرمز جزیره‌ رنگ‌ها‌ و عجایب است. کوه‌های رنگی، صخره‌های عجیب که در اثر فرسایش شکل گرفته‌اند، غارهای نمکی و سواحل رنگارنگ همه و همه باعث می‌شوند، وقتی پا روی این جزیره می‌گذارید، حس کنید وارد سیاره‌ دیگری شده‌اید. دنیایی از شگفتی‌ها که در آن همه چیز برایتان خاص و تازه است.
روستای قره قشلاقسراج آذرگشبسراج آذرگشبروستای قره قشلاقروستای قره قشلاق از توابع شهرستان کوثر استان اردبیل
آبشار روستای پزمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانآبشار روستای پزارتفاعات زاگرس مرکزی، شهرستان الیگودرز، استان لرستان
طبیعت بکر زاگرس مرکزیمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانطبیعت بکر زاگرس مرکزیروستای پِِز علیا، بخش زلقی، شهرستان الیگودرز، استان لرستان
دشت لاله های واژگون رزسو (رزستان) دوروداسفندیار خداییاسفندیار خداییدشت لاله های واژگون رزسو (رزستان) دورودتصاویر طبیعت زیبای دشت های لاله واژگون رزسو 25 فروردین 1397 برای صعود به ارتفاعات رزسونه منطقه لاله های واژگون در دامنه پریزکوه کوچک، می توانید از دورود تا روستای دره اسپر را با ماشین طی کنید. اتومبیلها را در کنار روستای دره اسپر پارک کنید و داخل دره به سمت اشترانکوه حرکت کنید. دره اولی با بیست دقیقه پیاده روی به آبشار ازنادر ختم می شود که وقت زیادی نمی گیرد و شما می توانید صبحانه را در کنار آبشار ازنادر میل کنید. ولی برای رفتن به رزسونه لازم نیست از مسیر آبشار ازنادر بروید. بلکه باید از دره بعدی یا دوم به
طبیعت زیبای منطقه دره اناران سپیددشتاسفندیار خداییاسفندیار خداییطبیعت زیبای منطقه دره اناران سپیددشتمنطقه گردشگری دره اناران سپیددشت یا دره نارو در پنج کیلومتری شهر سپیددشت و در مسیر جاده خرم آباد قرار دارد. پوشش جنگلی انبوه بلوط و چمن طبیعی و کوههای زیبای منطقه آن را به یکی از پرجاذبه ترین مقصدهای گردشگری تبدیل کرده است.
منظره کوهستانی - لاله های واژگوناحمد خدابندهاحمد خدابندهمنظره کوهستانی - لاله های واژگونمناظر کوهستانی زاگرس مرکزی در شمال فارس(بخش سده) در نیمه دوم فروردین تا اواسط خرداد وصف ناپذیر است. طبیعت آرامش‌بخش، غذای روح آدمی است بدان حد که حتی دیدن تصاویر زیبای طبیعت هم به انسان آرامش می‌بخشد.
سردابهعلیرضا یوسفیعلیرضا یوسفیسردابهروستای سردابه شهر اردبیل
آلوارسعلیرضا یوسفیعلیرضا یوسفیآلوارسمسیر جاده سرعین به پیست اسکی آلوارس
سردابهعلیرضا یوسفیعلیرضا یوسفیسردابهآبشار سردابه واقع در روستای سردابه شهر اردبیل
جاده اردبیل خلخال سرچمعلیرضا یوسفیعلیرضا یوسفیجاده اردبیل خلخال سرچمارتفاعات سمت جاده اردبیل خلخال سرچم (رودخانه قزل اوزن)
نقشه شهرستان نطنزمجتبی ملانظرمجتبی ملانظرنقشه شهرستان نطنزشهرستان نطنز از شهرستان‌های استان اصفهان