عکس هایی از روستای زیبا و گردشگری خرمکوه - گیلان

مناظر مختلف روستای خرمکوه

 عکس هایی از روستای زیبا و گردشگری خرمکوه - گیلان
علی خرمکوهیپنجشنبه 23 بهمن 1393 | 10 سال پیشنماهای مختلف روستای خرمکوهدسته‌بندیجاذبه‌های طبیعیگیلانکلید‌واژهروستاخرمکوهنمامناظر16187 بازدید
  • روستای زیبا و گردشگری خرمکوهروستای خرمکوه از توابع دهستان كلیشم در نیمه شرقی شهرستان رودبار استان گیلان در بخش عمارلو، 20 كیلومتری جهت شمال شرقی جیرنده، در طول جغرافیایی 36درجه و 7 دقیقه و عرض 49درجه و 7 دقیقه در ارتفاع 1601 متری از سطح دریای آزاد در جنوب استان گیلان ،قسمت البرز غربی واقع شده است.
  • منطقه خلشکوه، بخش عمارلو،شهرستان رودبارخولشكوه نام منطقه ای خوش آب و هوا در دل سلسله جبال البرز است كه در حریم مراتع روستاهای خرمکوه و کلیشم واقع شده است.
  • دیلماننام دیلمان ترکیبی است از سه پاره واژه دیل و ام و ان. دیل به معنی جایی است که در آن دام نگه می‌دارند و ام پسوند نمایشگر ارتفاع و بلندی است و ان پسوند مکان. در نتیجه معنی این ترکیب جای بلند نگهدارندگاه دام است و در حقیقت دیلمان سرزمین بلندی است که در آن دامداری می‌گردد. این منطقه تا قرن پنجم هجری دیلم نامیده می‌شد و از قرن پنجم در متون نام دیلمان دیده می‌شود و اگر پیش تر از این نام استفاده شده بیانگر جمع اهل دیلم بوده‌است.
  • طبیعت درفکطبیعت درفک
  • قله درفکتک قله کم ارتفاع و غیر جنگلی درفک که در واقع آتشفشانی خاموش می باشد در متنهی الیه ناحیه کوهستانی البرز غربی در نزدیکی مرزهای کوهس...
دره تندیس‌های قشممهدی مخلصیانمهدی مخلصیاندره تندیس‌های قشمدره تندیس‌های قشم در قسمت شمالی جزیره و در جنوب روستای ملکی قرار دارد. خاک رسوبی جزیره در این قسمت با باد و باران دچار فرسایش شده و ساختارهای زیبایی را پدید آورده است.
کوه نمک جزیره هرمزمصطفی ربیعی بهشتیمصطفی ربیعی بهشتیکوه نمک جزیره هرمزهرمز جزیره‌ رنگ‌ها‌ و عجایب است. کوه‌های رنگی، صخره‌های عجیب که در اثر فرسایش شکل گرفته‌اند، غارهای نمکی و سواحل رنگارنگ همه و همه باعث می‌شوند، وقتی پا روی این جزیره می‌گذارید، حس کنید وارد سیاره‌ دیگری شده‌اید. دنیایی از شگفتی‌ها که در آن همه چیز برایتان خاص و تازه است.
آبشار روستای پزمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانآبشار روستای پزارتفاعات زاگرس مرکزی، شهرستان الیگودرز، استان لرستان
طبیعت بکر زاگرس مرکزیمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانطبیعت بکر زاگرس مرکزیروستای پِِز علیا، بخش زلقی، شهرستان الیگودرز، استان لرستان
دشت لاله های واژگون رزسو (رزستان) دوروداسفندیار خداییاسفندیار خداییدشت لاله های واژگون رزسو (رزستان) دورودتصاویر طبیعت زیبای دشت های لاله واژگون رزسو 25 فروردین 1397 برای صعود به ارتفاعات رزسونه منطقه لاله های واژگون در دامنه پریزکوه کوچک، می توانید از دورود تا روستای دره اسپر را با ماشین طی کنید. اتومبیلها را در کنار روستای دره اسپر پارک کنید و داخل دره به سمت اشترانکوه حرکت کنید. دره اولی با بیست دقیقه پیاده روی به آبشار ازنادر ختم می شود که وقت زیادی نمی گیرد و شما می توانید صبحانه را در کنار آبشار ازنادر میل کنید. ولی برای رفتن به رزسونه لازم نیست از مسیر آبشار ازنادر بروید. بلکه باید از دره بعدی یا دوم به
طبیعت زیبای منطقه دره اناران سپیددشتاسفندیار خداییاسفندیار خداییطبیعت زیبای منطقه دره اناران سپیددشتمنطقه گردشگری دره اناران سپیددشت یا دره نارو در پنج کیلومتری شهر سپیددشت و در مسیر جاده خرم آباد قرار دارد. پوشش جنگلی انبوه بلوط و چمن طبیعی و کوههای زیبای منطقه آن را به یکی از پرجاذبه ترین مقصدهای گردشگری تبدیل کرده است.
عبور از بهشتمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانعبور از بهشتجاده رویایی اسالم به خلخال در استان گیلان
منظره کوهستانی - لاله های واژگوناحمد خدابندهاحمد خدابندهمنظره کوهستانی - لاله های واژگونمناظر کوهستانی زاگرس مرکزی در شمال فارس(بخش سده) در نیمه دوم فروردین تا اواسط خرداد وصف ناپذیر است. طبیعت آرامش‌بخش، غذای روح آدمی است بدان حد که حتی دیدن تصاویر زیبای طبیعت هم به انسان آرامش می‌بخشد.
قلعه تاریخی مارکوهمحمد رفیعیمحمد رفیعیقلعه تاریخی مارکوهقلعه تاریخی مارکوه کتالم. بام رامسرقلعه مارکوه بر بالای کوه مارکوه در سمت شرق کتالم از توابع شهر رامسر واقع شده است.
نقشه شهرستان نطنزمجتبی ملانظرمجتبی ملانظرنقشه شهرستان نطنزشهرستان نطنز از شهرستان‌های استان اصفهان
قلعه رودخانمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانقلعه رودخاندژی استوار بر فراز ارتفاعات جنگلی و مه گرفته فومن (گیلان)
خدا در روستای ماست...سیدحسین رضوانیسیدحسین رضوانیخدا در روستای ماست...روستای سانیج از توابع شهرستان تفت/چشم انداز شیرکوه از روستای سانیج
تالش - جاده اسالم به الماسکاظم حریری پیرهراتیکاظم حریری پیرهراتیتالش - جاده اسالم به الماسزمستان زودتر از همیشه به کوه های تالش آمد و دانه های سپید برف را بر روی برگ های رنگارنگ پاییزی نشاند تا منظره ای خارق العاده ایجاد شود طوری که زبان از توصیفش قاصر می ماند.
جاده اسالم به الماسکاظم حریری پیرهراتیکاظم حریری پیرهراتیجاده اسالم به الماستالش زیبا در تمامی فصول جلوه ای از هنرنمایی خالق یکتاست که بیننده را مدهوش می کند.
بهشت گمشدهعلیرضا رستمیعلیرضا رستمیبهشت گمشدهجنگل های کوهستانی استان گیلان
بوته خار  همراه با میوه قرمزعلیرضا رستمیعلیرضا رستمیبوته خار همراه با میوه قرمزگیاه خار دار که در زبان گیلکی به خاز یا کنگه معروف است .
جنگل گیسوممهدی مخلصیانمهدی مخلصیانجنگل گیسومیکی از نقاط دیدنی استان گیلان و شهرستان تالش پارک جنگلی گیسوم است. مسیری زیبا و دیدنی درختان سر به فلک کشیده آن تونلی جنگلی را ایجاد کرده است که دل هر بیننده‌ای را با خود می‌برد. همسایگی جنگل و دریا در این منطقه از شمال کشور، زیبایی دو چندانی را نصیب چشمان گردشگران می‌کند. در جنوب گیسوم، رضوانشهر به فاصله ۱۴کیلومتر و شمال آن، شهر هشتپر (تالش) با فاصله حدود ۲۰کیلومتر قرار دارد.
قلعه رودخانمهدی مخلصیانمهدی مخلصیانقلعه رودخانرودخان نام قلعه ای است متعلق به دوره سلجوقیان که بر فراز ارتفاعات جنگلی شهرستان فومن در روستای زیبای رودخان ساخته شده است
روستای زیبای هجیجفرصاد حیدریفرصاد حیدریروستای زیبای هجیجهجیج؛ روستایی با معماری استثنایی
غروب نخلستانعبدل شعبانیعبدل شعبانیغروب نخلستانغروب حال و هوای خاص خودشو داره خصوصا غروب ساحل و نخلستان غلامعباس شعبانی
روستای پیرهراتکاظم حریری پیرهراتیکاظم حریری پیرهراتیروستای پیرهراتروستای توریستی پیرهرات اسالم
مزرعه چایحسن  گنجیحسن گنجیمزرعه چایمزارع چای استان گیلان
موزه چای ایرانحسن  گنجیحسن گنجیموزه چای ایرانآرامگاه کاشف السطنه ، موزه چای ایران
سفیدرودیوسف روحییوسف روحیسفیدرودسفید رود حوالی شهر رودبار
جزیره هزار رنگ هرمزجمال زعیمی یزدیجمال زعیمی یزدیجزیره هزار رنگ هرمزجزیره هرمز با 27 کیلومتر ساحل در خلیج فارس
مزارع چایمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانمزارع چایفرش سبزی بر تپه های اطراف لاهیجان
تله کابین لاهیجانمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانتله کابین لاهیجانفرصتی به یاد ماندنی جهت تماشای مناظر زیبای لاهیجان
لاهیجانمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانلاهیجانمنظره زیبای شهر لاهیجان از فراز بام لاهیجان
ماسوله زیبامهرداد زینلیانمهرداد زینلیانماسوله زیباپیوند زیبای سنت و طبیعت
جنگل های ماسولهمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانجنگل های ماسولهشکوه زیبای جنگل های انبوه گیلان
رودخانه ماسولهمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانرودخانه ماسولهخروش زلال زندگی در دل جنگل های گیلان
طبیعت زیبای اطراف بقعه متبرکه حضرت خالدنبی (ع)امان  محمد حمیدزادهامان محمد حمیدزادهطبیعت زیبای اطراف بقعه متبرکه حضرت خالدنبی (ع)فصل بهار، خود معرف زیبایی هاست ، اما تصاویر پیوستی گویای طبیعت بکر وکم نظیر ازاین نظر است
ماسوله زیبامهرداد زینلیانمهرداد زینلیانماسوله زیبانگین زیبای گردشگری تاریخی و طبیعی گیلان
خانه های زیبای ماسولهمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانخانه های زیبای ماسولهنمونه زیبای معماری سنتی کوهپایه های گیلان
محصولات جنگلی ماسولهمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانمحصولات جنگلی ماسولهتحفه خوشمزه ای برای گردشگران در بازار ماسوله