منطقه چیچكلی ورزقان

چیچكلی منطقه ای زیبا وبكر از جنگل های ارسباران در ورزقان می باشد.

  • منطقه چیچكلی ورزقان
  • منطقه چیچكلی ورزقان
محمد نورمحمديانپنجشنبه 21 اسفند 1393 | 10 سال پیشمنطقه چیچكلی در 35 كیلومتری شمال غرب شهرستان ورزقان واقع شده است، منطقه ای زیبا پوشیده از جنگل و گیاهان و انواع گل ها. چیچكلی كه در زبان تركی به معنای گلستان است در اردیبهشت و خرداد ماه پوشیده از انواع رنگارنگ گل می گردد. دسته‌بندیمناطق حفاظت شده و حیات وحشآذربایجان شرقیجنگل‌هاکلید‌واژهچیچكلیورزقانمسابقه16588 بازدید
نمای ایران سپاسپنجشنبه 21 اسفند 1393 | 10 سال پیش
مهرداد سلام بسیار زیباست.جمعه 22 اسفند 1393 | 10 سال پیش
عبدل ما در جنوب در آرزوی کف دستی سرسبزی و منطقه کلیبر و ورزقان و .... در آرزوی دیدن کف دستی خاک و سنگ .. ظریفی میگفت شما به نماز می روید که باران بیاید ما به نماز میرویم که چند روز نیاید تا خورشید را ببینیمچهارشنبه 27 اسفند 1393 | 10 سال پیش
کلیسای سنت استپانوسمهدی مخلصیانمهدی مخلصیانکلیسای سنت استپانوسجلفا زیبایی‌ها و دیدنی های گوناگون و رنگارنگی دارد اما بی شک یکی از جذاب ترین آنها کلیسای سن استپانوس یا استپانوس مقدس است.
آبشار آسیاب خرابه جلفامهدی مخلصیانمهدی مخلصیانآبشار آسیاب خرابه جلفاآبشار آسیاب خرابه جلفا، آبشاری کوچک اما زیباست که به دلیل وجود داشتن یک آسیاب آبی قدیمی به این نام خوانده می‌شود.
جنگل ابرمصطفی ربیعی بهشتیمصطفی ربیعی بهشتیجنگل ابرجنگل ابر شاهرود قسمتی از قدیمی‌ترین و زیباترین جنگلهای هیرکانی است با گونه‌های گیاهی و جانوری نادر، یکی از زیباترین نقاط ایران و شمال شرق کشور می‌باشد. این جنگل با ۳۵ هزار هکتار وسعت در ادامه جنگل‌های سرسبز شمال کشور به دلیل این که در اغلب مواقع فضای این جنگل را اقیانوسی از ابر فراگرفته به این نام مشهور است.
طبیعت زیبای منطقه دره اناران سپیددشتاسفندیار خداییاسفندیار خداییطبیعت زیبای منطقه دره اناران سپیددشتمنطقه گردشگری دره اناران سپیددشت یا دره نارو در پنج کیلومتری شهر سپیددشت و در مسیر جاده خرم آباد قرار دارد. پوشش جنگلی انبوه بلوط و چمن طبیعی و کوههای زیبای منطقه آن را به یکی از پرجاذبه ترین مقصدهای گردشگری تبدیل کرده است.
عبور از بهشتمهرداد زینلیانمهرداد زینلیانعبور از بهشتجاده رویایی اسالم به خلخال در استان گیلان
اوپرتنادر چقاجردینادر چقاجردیاوپرتجایی در شمال استان سمنان و جنوب استان مازندران، جنگل و دشت با دیواره ای بلند به هم میپیوندند و چشم انداز طبیعی زیبایی را شکل میدهند که هر بیننده ای را مسحور میکند. این دیواره به اوپرت مشهور است و نام خود را از ییلاقی در همان منطقه گرفته است. در حقیقت قسمت دشت این منطقه ییلاق چوپانان استان سمنان است هر چند که از نظر سیاسی جزو استان مازندران محسوب میگردد.
شهر دورود از منظره لاله های واژگون چهارشاخاسفندیار خداییاسفندیار خداییشهر دورود از منظره لاله های واژگون چهارشاخدر این تصاویر شهر دورود از منظره لاله های واژگون در قله چهارشاخ بالاتر از چشمه سیب و روستای چشمه سرنجه دیده می شود. کوه چهارشاخ در کنار پریزکوه و اشترانکوه زاگرس واقع شده است و پوشش بلوط و چشمه راکن و چشمه شیربیشه از مناطق دیدنی کوه چهارشاخ است.
آرامش در مهمجیدرضا افشاریانمجیدرضا افشاریانآرامش در مهجنگل سنگده از زیباترین و انبوه ترین جنگلهای رشه کوه البرز
تیهوعبدل شعبانیعبدل شعبانیتیهوپرنده زیبا که در کوه پایه ها و ارتفاعات پست دیده میشود
جنگل ناهار خوران گرگانسیدحسین رضوانیسیدحسین رضوانیجنگل ناهار خوران گرگاناین جنگل یکی از نقاط گردشگری ایران و استان گلستان به شمار می رود که دارای شهرتی ملی است به طوری که برای بسیاری نام گرگان، ناهارخوران را در ذهن تداعی می کند.
پارک ملی خبرعبدل شعبانیعبدل شعبانیپارک ملی خبردر تلاقی هرمزگان و کرمان در فاصله اندکی از گرمای خرما پزان جنوب روستای خبر در دره ای زیبا با گیاهان سردسیری و پارک ملی خبر با پوشش گیاهی و جانوری هر بیننده ای را به تحسین وامیدارد
روستای هماگ هرمزگانعبدل شعبانیعبدل شعبانیروستای هماگ هرمزگاناین روستا در بالای کوه قراردارد کوه هماگ بلندترین ارتفاع استان هرمزگان با قله تشگر (tashger) به ارتفاع 3267 متر از سطح دریا می باشد دارای درختان گرمسیری و سردسیری و حیوانات مثل کل و بز و قوچ و میش و کفتار و خزندگانی مثل مار افعی جعفری و مارمولک و پرندگانی همچون تیهو و کبک به فراوانی یافت میشود
سایت پرورش تکثیر و رهاسازی آهو - کلاته شیخعلی شهراسفدنمحسن ملاییمحسن ملاییسایت پرورش تکثیر و رهاسازی آهو - کلاته شیخعلی شهراسفدنمنطقه حفاظت شده شاسکوه قاینات در خراسان جنوبی
شکوفه های بهاری شهرکدکنمجید رفیعیمجید رفیعیشکوفه های بهاری شهرکدکنهمه ساله در فصل بهار‍ شکوفه های بهاری رنگ و بوی خاصی به چهره و سیمای شهرکدکن می بخشند درختان آلو وآلوچه مقدار قابل توجهی از درختان شهر کدکن را در بر می گیرند.
تالش - جاده اسالم به الماسکاظم حریری پیرهراتیکاظم حریری پیرهراتیتالش - جاده اسالم به الماسزمستان زودتر از همیشه به کوه های تالش آمد و دانه های سپید برف را بر روی برگ های رنگارنگ پاییزی نشاند تا منظره ای خارق العاده ایجاد شود طوری که زبان از توصیفش قاصر می ماند.
جاده اسالم به الماسکاظم حریری پیرهراتیکاظم حریری پیرهراتیجاده اسالم به الماستالش زیبا در تمامی فصول جلوه ای از هنرنمایی خالق یکتاست که بیننده را مدهوش می کند.
ساختمان بهنام (دانشگاه هنر اسلامی تبریز)محمد نورمحمديانمحمد نورمحمديانساختمان بهنام (دانشگاه هنر اسلامی تبریز)ساختمان بهنام یکی از ساختمان‌های تاریخی دانشگاه هنر اسلامی تبریز است.
پاییزمحمد نورمحمديانمحمد نورمحمديانپاییزآبشاری زیبا در دل جنگل های ارسباران در فصل پاییز
بهشت گمشدهعلیرضا رستمیعلیرضا رستمیبهشت گمشدهجنگل های کوهستانی استان گیلان
منطقه حفاظت شده الوند لکان (خمین)محمد حمزه لومنطقه حفاظت شده الوند لکان (خمین)منطقه حفاظت شده الوند لکان در شهرستان خمین استان مرکزی یکی از مهم ترین زیستگاه های پرندگان استان مرکزی است.