شما را به دیدن فیلم مستند دریاچه کویر دعوت می کنیم

لطفا در خانه بمانید و ۱۶۰۰ کیلومتر/۴ روز سفر را در ۴۵:۴۵ دقیقه با ما ببینید

شما را به دیدن فیلم مستند دریاچه کویر دعوت می کنیم
دریاچه کویر يكشنبه 10 فروردين 1399 | 5 سال پیشلطفا در خانه بمانید و ۱۶۰۰ کیلومتر/۴ روز سفر را در ۴۵:۴۵ دقیقه با ما ببینید نسخه فارسی فیلم مستند دریاچه کویر را می‌توانید هم‌اکنون در youtube.com ، vimeo.com و aparat.com (آپارات - ایران) مشاهده نمایید. نسخه انگلیسی فیلم مستند دریاچه کویر را می‌توانید هم‌اکنون در youtube.com ، vimeo.com و aparat.com (آپارات - ایران) مشاهده نمایید. هزاران سال پیش، در سرزمینی که امروز کویر مرکزی ایران است، دریاچه‌ای بزرگ وجود داشت. کویر کنونی، سرزمینی با پوششی سبز و جنگلی تنک بود که در آن، دریاچه‌هایی کوچک و بزرگ با رودهایی به هم می‌پیوستند. اما اکنون از آن طبیعت، خاطره‌ای به جا مانده و ما تصمیم گرفتیم گشتی کوتاه در خاطرات و حاشیۀ این دریاهای باستانی و تمدن های باستانی ساحل نشینش داشته باشیم. درباره فیلم مستند دریاچه کویر بیشتر بدانیم! برای دریافت فایل با کیفیت FHD-60 RAW جهت پخش در شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌ای؛ لطفا با ایمیل info@lakedesert.com تماس حاصل فرمایید. دسته‌بندینمای ایرانکلید‌واژهفیلم مستند دریاچه کویردریاچه کویرکویر مرکزی ایراندریاچه های باستانی ایرانبابک ارجمندیرضا دولتی16373 بازدید
چشمۀ گرمهدریاچه کویر دریاچه کویر چشمۀ گرمهاز دل کوه و با خنکای بهار، آبی زلال از چشمه‌ای در این روستا سر برآورده است.
قلعۀ ساسانی گرمهدریاچه کویر دریاچه کویر قلعۀ ساسانی گرمهیکی از مناطق گردشگری گرمه، قلعه‌ای قدیمی ساخته‌شده از گل، خشت و سنگ است.
روستای گرمهدریاچه کویر دریاچه کویر روستای گرمهروستای گرمه از توابع خور و بیابانک، در ۴۰ کیلومتری جنوب شهرستان خور استان اصفهان و در حاشیۀ کویر مرکزی ایران قرار گرفته است.
فیلم مستند دریاچه کویردریاچه کویر دریاچه کویر فیلم مستند دریاچه کویرهزاران سال پیش، در سرزمینی که امروز کویر مرکزی ایران است، دریاچه‌ای بزرگ وجود داشت. کویر کنونی، سرزمینی با پوششی سبز و جنگلی تنک بود که در آن، دریاچه‌هایی کوچک و بزرگ با رودهایی به هم می‌پیوستند.