خانه ادبی استاد شهریار

خانه ادبی استاد شهریار در تبریز

  • خانه ادبی استاد شهریار
  • خانه ادبی استاد شهریار
محمد نورمحمديانيكشنبه 20 ارديبهشت 1394 | 9 سال پیشخانه ادبی استاد شهریار در محله مقصودیه تبریز یكی از مكانهای بسیار دیدنی شهر تبریز می باشد كه در آن وسایل شخصی استاد شامل انواع اسناد و كتاب و دستخط و هدایای داخلی و خارجی و لوازم زندگی مربوط به استاد محمدحسین شهریار نگهداری می شود. ساختمان این موزه قبلاً محل زندگی استاد شهریار بوده است.دسته‌بندیموزه هاآذربایجان شرقیکلید‌واژهخانهادبیاستادشهریار16540 بازدید
نمای ایران سپاسيكشنبه 20 ارديبهشت 1394 | 9 سال پیش
عبدل مفاخر ادبی ایران . احسنتيكشنبه 20 ارديبهشت 1394 | 9 سال پیش
حامد از مفاخر ادبیات ایران....جمعه 1 خرداد 1394 | 9 سال پیش
کلیسای سنت استپانوسمهدی مخلصیانمهدی مخلصیانکلیسای سنت استپانوسجلفا زیبایی‌ها و دیدنی های گوناگون و رنگارنگی دارد اما بی شک یکی از جذاب ترین آنها کلیسای سن استپانوس یا استپانوس مقدس است.
آبشار آسیاب خرابه جلفامهدی مخلصیانمهدی مخلصیانآبشار آسیاب خرابه جلفاآبشار آسیاب خرابه جلفا، آبشاری کوچک اما زیباست که به دلیل وجود داشتن یک آسیاب آبی قدیمی به این نام خوانده می‌شود.
موزه کلوکسعید جواهریسعید جواهریموزه کلوکموزه کلوک نطنز ؛ از صفویه ،قاجار و پهلوی
دفتر مطالعات سنگ نگاره های ایران و تیمرهمحمد ناصری فردمحمد ناصری فرددفتر مطالعات سنگ نگاره های ایران و تیمرهسنگ نگاره ها، كهن ترين آثار تاریخی و هنری به جا مانده از بشرند كه در آنها رمز و رازهاي فراواني نهفته است و از بهترين پنجره هاي رو به گذشته هاي دور مي باشند كه از طريق آنها مي توان از منظرهاي Perspective گوناگون زندگي انسان‌هاي اعصاركهن را رصد كرد.
کشف نقش حشره ای کهن که در هزاره های پیش در ایران می زیسته و منقرض شدهمحمد ناصری فردمحمد ناصری فردکشف نقش حشره ای کهن که در هزاره های پیش در ایران می زیسته و منقرض شدهکشف سنگ نگاره ای(حدود 2000 پ.م) که شباهت به یکی از گونه حشرات منقرض شده در ایران دارد. با همکاری گروهی از حشره شناسان ایران، مقاله ای در آن خصوص نوشته و به یکی از مجله های معتبر علمی زیست شناسی در آمریکا ارسال کردیم و...
سنگ نگاره های سونگون ارسباران - آذربایجان شرقیمحمد ناصری فردمحمد ناصری فردسنگ نگاره های سونگون ارسباران - آذربایجان شرقیسنگ نگاره ها، یکی از منابع کهن فرهنگی جوامع بشری محسوب می شوند. ارزش و اهیمیت آنها با دانش تخصصی و میزان علاقه مندی متولیان امور و مردم رابطه مستقیم دارد.
پژوهشگران و سنگ نگاره های ایرانمحمد ناصری فردمحمد ناصری فردپژوهشگران و سنگ نگاره های ایرانپژوهشگران برای به دست آوردن یک عکس دقیق و زیبا چه سختی که متحمل می شوند.
نقوش انسان های بالدار بر دیواره ی غارها و  کوه های ایران وجهان!محمد ناصری فردمحمد ناصری فردنقوش انسان های بالدار بر دیواره ی غارها و کوه های ایران وجهان!نقوش انسان های بالدار بر دیواره ی غارها و کوه ها ایران و جهان با شباهت ها و پیام های همگون، شگفت انگیز و مسحورکننده است!
نقوش انسان های بالدار بر دیواره ی غارها و  کوه های ایران وجهان!محمد ناصری فردمحمد ناصری فردنقوش انسان های بالدار بر دیواره ی غارها و کوه های ایران وجهان!نقوش انسان های بالدار بر دیواره ی غارها و کوه ها ایران و جهان با شباهت ها و پیام های همگون، شگفت انگیز و مسحورکننده است!
موزه مردم شناسی شهرستان زیبای اوزسیدحسین رضوانیسیدحسین رضوانیموزه مردم شناسی شهرستان زیبای اوزاِوَز (که در گویش محلی با نام اَوَز شناخته می‌شود) شهری است در جنوب استان فارس. اوز در ۴۰ کیلومتری شمال غربی لار و ۳۴۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز در دشتی میان دو رشته کوه از دنبالهٔ کوه‌های زاگرس جنوبی واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا ۹۸۶ متر است.
ساختمان بهنام (دانشگاه هنر اسلامی تبریز)محمد نورمحمديانمحمد نورمحمديانساختمان بهنام (دانشگاه هنر اسلامی تبریز)ساختمان بهنام یکی از ساختمان‌های تاریخی دانشگاه هنر اسلامی تبریز است.
پاییزمحمد نورمحمديانمحمد نورمحمديانپاییزآبشاری زیبا در دل جنگل های ارسباران در فصل پاییز
روستای صخره ای کندوانکیان ژالهروستای صخره ای کندوانکندوان یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان سهند بخش مرکزی شهرستان اسکو واقع شده‌است. این روستا دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی‌است که به‌دلیل شکل خانه‌های آن که به‌مانند کندوی عسل در دل کوه کنده شده‌اند است.
حمام خان در یزدسمانه زارعیسمانه زارعیحمام خان در یزدحمام خان در بافت بازار یزد
قرقیمحمد نورمحمديانمحمد نورمحمديانقرقیحیات وحش ارسباران
موزه چای ایرانحسن  گنجیحسن گنجیموزه چای ایرانآرامگاه کاشف السطنه ، موزه چای ایران
بقعه سیدابراهیممحمد نورمحمديانمحمد نورمحمديانبقعه سیدابراهیمبقعه سیدابراهیم در محله دوه چی تبریز قرار دارد.
مسجد شهیدی تبریزمحمد نورمحمديانمحمد نورمحمديانمسجد شهیدی تبریزمسجد شهیدی مربوط به دوره قاجار
كوه سهندمحمد نورمحمديانمحمد نورمحمديانكوه سهندرشته كوه سهند، عروس كوه های ایران
عمارت شهرداری تبریزکسری قربانیعمارت شهرداری تبریزکاخ شهرداری تبریز یکی از بناهای زیبا، مستحکم و دیدنی شهر تبریز است که ساخت آن از سال ۱۳۱۴ تا ۱۳۱۸ خورشیدی و به دستور رضاشاه پهلوی در محل گورستان متروک و مخروبهٔ کوی نوبر با نظارت مهندسان آلمانی و در زمان ریاست شهرداری حاج‌ ارفع‌ الملک جلیلی و با بودجه ۲.۵۰۰.۰۰۰ ریال انجام شد
كوه پایه های سهند (ناخیرچی دره سی)محمد نورمحمديانمحمد نورمحمديانكوه پایه های سهند (ناخیرچی دره سی)نمایی از كوه پایه های سرسبز و پر آب كوه سهند