ترکیب‌بندی در عکاسی (بخش سوم)مهدی مخلصیانمهدی مخلصیانترکیب‌بندی در عکاسی (بخش سوم)در دو بخش پیشین درباره قطع عکس و تاثیر آن در ترکیب‌بندی گفته شد سپس به تعریف نقطه در ترکیب‌بندی پرداخته شد. اکنون نوبت بررسی خط است.
ترکیب‌بندی در عکاسی (بخش دوم)مهدی مخلصیانمهدی مخلصیانترکیب‌بندی در عکاسی (بخش دوم)در ادامه مبحث ترکیب‌بندی، به تعریف نقطه و کارکرد آن در عکس و نیز رابطه‌ی نقطه‌ها با یکدیگر می‌پردازیم
ترکیب‌بندی در عکاسی (بخش نخست)مهدی مخلصیانمهدی مخلصیانترکیب‌بندی در عکاسی (بخش نخست)عکاسی نیز مانند هر هنر دیگری دارای اصول و قواعدی است که رعایت آنها باعث می‌شود یک اثر واجد ارزش هنری شود. در این مطلب تلاش می‌شود تا این اصول و قواعد به شکلی ساده به همه مخاطبان آموزش داده شود.
سنگ‌نگاره‌های ایران، زبان مشترک جهانی   Iran Petroglyphs; Universal Common Languageمحمد  ناصری فردمحمد ناصری فردسنگ‌نگاره‌های ایران، زبان مشترک جهانی Iran Petroglyphs; Universal Common Languageکتاب مذکور، در تاریخ ششم آذر ماه سال 1395 در خانه اندیشمندان تهران رو نمایی شد و مورد استقبال متخصصین : جامعه‌شناسی، انسان‌شناسی، تبار شناسی، باستان شناسی، متخصصین رقص‌های آیینی و جادونگاری، متخصصین خط و پژوهشگران عرصه‌های گوناگون خط از تصویری تا الفبایی (سیر تطورّ) ، متخصصین هنرهای نمایشی، سیر هنر کهن در ایران و جهان (پژوهش هنر)، اسطوره‌شناسی، متخصصین تاریخ، متخصصین گردشگری، زمین‌شناسان، زیست‌شناسان، متخصصین جغرافیای اقلیمی، گرافیست‌ها، نمادشناسان و کسانی که به ایران عزیز عشق می‌ورزند، واقع شد.
پل آق تقه بر روی رودخانه مرزی اترکحسن  گنجیحسن گنجیپل آق تقه بر روی رودخانه مرزی اترکپل آق تقه بر روی رودخانه مرزی اترک، مسیر آرامگاه مختومقلی فراغی
آرامگاه مختومقلی شاعر ترکمنحسن  گنجیحسن گنجیآرامگاه مختومقلی شاعر ترکمنآرامگاه مختومقلی شاعر ترکمن ، آق تقه، شهرستان مراوه تپه استان گلستان
بندر ترکمنحسن  گنجیحسن گنجیبندر ترکمنغروب دریای بندر ترکمن - اسکله تفریحی
اسکله بندر ترکمنحسن  گنجیحسن گنجیاسکله بندر ترکمناسکله تفریحی بندر ترکمن
نیاکان باستانی کردها و لرها و ترک های آذربایجانبالاتر از کاسیان به سمت غرب، سرزمین بیت همبان (سرزمین کمند اندازان ساگارتی) قرار داشته که همان استان کرمانشاهان کنونی بوده است. این ناحیه از اوایل هزا...
نکته های عکاسی از فضا های معمارینمای ایران نمای ایران نکته های عکاسی از فضا های معمارینور مقابل برای عکس‌های معماری بهترین حالت است. این نوع نور در آغاز روز و بعد ازظهرها روشنایی و ماندگاری بیشتری برای عکاسی دارد. در این ساعت ها چون نور خورشید مایل می تابد، حجم ها و بافت سطوح بسیار بهتر دیده می شوند،‌ سایه‌های جالب توجهی در سراسر نمای ساختمان جزییات بیرونی را برجسته می‌کنند و به بنا ظاهر سه‌بعدی‌تری می‌بخشند.
16 Rows,1 of 22